Co předcházelo ZODPOVĚDNÉ VÝUCE?

Mé velké nadšení pro pedagogiku a vzdělávání (své i ostatních).Vystudovala jsem FTVS v domnění, že se budu živit trénováním sportu, kterým jsem dlouhá léta žila já osobně – synchronizované plavání. Sen se nenaplnil. Seberealizace však přišla prostřednictvím jiného oboru – fyzioterapie. Z mého pohledu vlastně vzdělávání ostatních v péči o své tělo a mysl. A roky smysluplně plynuly.

S dětmi však můj život nabral kurs jiným směrem. Vydala jsem se za poznáváním, jak dělat věci jinak, než to dělali naše rodiče. Má cesta tedy jde skrze kontaktní rodičovství, respektující přístup, domácí vzdělávání. Po absolvování diplomového Montessori kurzu (Montessori ČR) pro předškolní věk jsem byla nadšena, ale nedařilo se mi najít to mé místo pro sebenaplnění. Místo, kde bych byla spokojená.

domino roční období hryJako většina maminek jsem vyráběla dětem drobnosti pro jejich rozvoj. Ty plnily svůj účel a já je šířila jako dárky pro známé kolem sebe. Pak se začaly objevovat žádosti: „Můžeš nám vyrobit do školky kalendář? Potřebuji pro kamarádku dárek. Vyrob mi, prosím, něco pro syna, zajímají ho auta. Potřebujeme pomoci s denním režimem.“ A tak přicházely nové nápady a vznikaly další pomůcky na přání.

Teď po večerech a nocích sedávám u pc nebo laminovačky a tvořím. Přes den testuji na našich dvou předškolácích. Zažívám naprosto naplňující chvíle. Přála bych ten pocit každému. Dělat práci, která má smysl a ohromně Vás baví.